IZJAVA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA
Podatke koje prikupljamo štitimo u skladu s Uredbom EU 2016/679 (Opća uredba o zaštiti podataka).
U slučaju naknadnih izmjena ove Izjave, pravovremeno ćemo ih objaviti s naznačenim datumom izmjene.
ZAŠTO PRIKUPLJAMO PODATKE?
Svi osobni podaci koje prikupljamo nužni su za obavljanje naše djelatnosti i usluga koje pružamo. Podaci se obrađuju s posebnom pažnjom i poštivanjem osnovnog prava na privatnost i sigurnost svakog pojedinca.
Društvo Stefmark International d.o.o. će od klijenata tražiti samo one podatke koji su obavezni za sklapanje Ugovora o najmu, kao i za pravilno poslovanje i poštivanje pravnih i zakonskih propisa.
Prikupljeni osobni podaci nam služe za sljedeće:
– Potvrda rezervacije vozila za najam,
– Sklapanje Ugovora o najmu vozila,
– Izrada računa na ime fizičke ili pravne osobe za usluge najma vozila,
– Komunikacija s korisnicima najma putem e-maila ili telefonski, a vezano za upite, prigovore ili reklamacije,
– Slanje promotivnih sadržaja ili obavijesti,
– U svrhu zaštite imovinsko-pravnih interesa prikupljamo podatke o važenju i ispravnosti dokumenata poput osobne iskaznice, vozačke dozvole ili putovnice.
KOJI PODACI SE PRIKUPLJAJU?
U svrhu pripreme i sklapanja Ugovora o najmu, potrebni su nam sljedeći podaci:
– Ime i prezime osobe koja će koristiti uslugu najma vozila,
– Adresa i grad stanovanja korisnika najma,
– OIB,
– Datum rođenja (kako bi se mogla utvrditi punoljetnost osobe koja će upravljati vozilom),
– Važeća osobna ili putna isprava (osobna iskaznica, putovnica),
– Važeća vozačka dozvola,
– Broj telefona ili mobitela,
– E-mail adresa.
UPITI, REKLAMACIJE, PRIGOVORI
U želji da našim trenutnim i budućim korisnicima najma pružimo najbolju moguću uslugu i kvalitetu, rado ćemo odgovoriti na sve Vaše upite i kritike.
Ukoliko nam želite poslati prigovor ili upit, bit će potrebno da nam putem e-maila ili telefonski navedete Vaše ime i prezime, adresu, OIB i druge podatke poput broja računa, perioda najma vozila i slično. Na taj ćemo način moći provjeriti sve okolnosti i druge događaje koji su nastupili te Vam povratno odgovoriti.
NA KOJI NAČIN SE PODACI PRIKUPLJAJU?
Podaci se prikupljaju na sljedeće načine:
– Telefonski ili putem e-maila, a u svrhu rezervacije najma ili ugovaranja najma,
– Osobno, u poslovnici,
– Putem naše web stranice, prijavom na Newsletter,
– Putem privole potpisane kroz Ugovor o najmu vozila ili elektroničkim putem.
Ukoliko na našoj web stranici koristimo kolačiće, to će biti transparentno prikazano svim posjetiteljima iste.
KAKO ŠTITIMO OSOBNE PODATKE?
Zaštitu osobnih podataka provodimo putem odgovarajućih mjera tehničke i administrativne sigurnosti. Na taj način osiguravamo našim korisnicima sigurnost i zaštitu od neovlaštenog pristupa, korištenja, izmjene ili gubitka podataka.
Sigurnosne mjere se redovito kontroliraju i po potrebi prilagođavaju, a u skladu sa zakonima i napretkom tehnologije i našeg poslovanja.
DIJELE LI SE PODACI KORISNIKA I NA KOJI NAČIN?
Društvo Stefmark International d.o.o. će podijeliti osobne podatke pojedinaca u sljedećim situacijama:
– U svrhu ispunjenja zakonskih obveza (ukoliko smo u obvezi takvog postupanja od strane suda ili drugih nadležnih tijela, tijekom ili zbog potrebe vođenja kaznenih, prekršajnih, parničnih ili drugih postupaka),
– U svrhu zaštite prava, sigurnosti ili imovine društva Stefmark International d.o.o.,
– U drugim slučajevima za koje smo prethodno dobili privolu korisnika.
U svakom od navedenih slučajeva, društvo Stefmark International d.o.o. će izričito naglasiti trećim stranama zabranu korištenja osobnih podataka u bilo koje druge svrhe osim onih koje su nužne za izvršenje određenih postupaka ili pravnih poslova.
KOJI JE VREMENSKI PERIOD ZA ČUVANJE OSOBNIH PODATAKA?
Osobni podaci se čuvaju onoliko dugo koliko je potrebno da se isti koriste ili obrađuju u odgovarajuće svrhe, ili onoliko dugo koliko to nalažu propisi Republike Hrvatske.
U slučaju pokretanja postupka prisilne naplate ili za potrebe provođenja zakonskih mjera, osobni podaci će ostati sačuvani do završetka ili okončanja navedenih situacija, a u skladu s propisima kojima se uređuju obvezno-pravni odnosi.
PRAVA KORISNIKA
– Pravo na pristup osobnim podacima – korisnici imaju pravo pisanim putem ili osobno zatražiti informacije o njihovim osobnim podacima koji se obrađuju. Prije samog ostvarivanja prava na pristup tim podacima, potrebno je da se utvrdi identitet korisnika, tj. osobe koja je podnijela zahtjev za pristup osobnim podacima.
– Pravo na ispravak ili dopunu osobnih podataka – u slučaju pogrešnih ili nepotpunih osobnih podataka, korisnici imaju pravo pisanim putem ili osobno zatražiti ispravak ili dopunu istih, a putem dane izjave, također pod uvjetom da se prethodno utvrdio identitet korisnika, tj. osobe koja je podnijela zahtjev za ispravak ili dopunu podataka. Korisnici su obvezni obavijestiti društvo ukoliko je došlo do bitnih izmjena osobnih podataka (promjena prezimena, adrese stanovanja i slično).
– Pravo na brisanje osobnih podataka – ukoliko više ne postoje okolnosti ili razlozi za čuvanje osobnih podataka, takvi će podaci biti izbrisani, ako to nije protivno važećim propisima, to jest ako isti više nisu potrebni za postavljanje, ostvarivanje ili obranu pravnih zahtjeva.
– Pravo povlačenja privole u marketinške svrhe – korisnici imaju pravo u svakom trenutku opozvati prethodno danu privolu vezano za dostavu marketinških obavijesti.
– Pravo na podnošenje prigovora nadzornom tijelu – korisnici imaju pravo podnijeti prigovor pisanim putem ili osobno na adresu sjedišta društva, ili Agenciji za zaštitu osobnih podataka.
Podatke koje prikupljamo štitimo u skladu s Uredbom EU 2016/679 (Opća uredba o zaštiti podataka).
U slučaju naknadnih izmjena ove Izjave, pravovremeno ćemo ih objaviti s naznačenim datumom izmjene.
ZAŠTO PRIKUPLJAMO PODATKE?
Svi osobni podaci koje prikupljamo nužni su za obavljanje naše djelatnosti i usluga koje pružamo. Podaci se obrađuju s posebnom pažnjom i poštivanjem osnovnog prava na privatnost i sigurnost svakog pojedinca.
Društvo Stefmark International d.o.o. će od klijenata tražiti samo one podatke koji su obavezni za sklapanje Ugovora o najmu, kao i za pravilno poslovanje i poštivanje pravnih i zakonskih propisa.
Prikupljeni osobni podaci nam služe za sljedeće:
– Potvrda rezervacije vozila za najam,
– Sklapanje Ugovora o najmu vozila,
– Izrada računa na ime fizičke ili pravne osobe za usluge najma vozila,
– Komunikacija s korisnicima najma putem e-maila ili telefonski, a vezano za upite, prigovore ili reklamacije,
– Slanje promotivnih sadržaja ili obavijesti,
– U svrhu zaštite imovinsko-pravnih interesa prikupljamo podatke o važenju i ispravnosti dokumenata poput osobne iskaznice, vozačke dozvole ili putovnice.
KOJI PODACI SE PRIKUPLJAJU?
U svrhu pripreme i sklapanja Ugovora o najmu, potrebni su nam sljedeći podaci:
– Ime i prezime osobe koja će koristiti uslugu najma vozila,
– Adresa i grad stanovanja korisnika najma,
– OIB,
– Datum rođenja (kako bi se mogla utvrditi punoljetnost osobe koja će upravljati vozilom),
– Važeća osobna ili putna isprava (osobna iskaznica, putovnica),
– Važeća vozačka dozvola,
– Broj telefona ili mobitela,
– E-mail adresa.
UPITI, REKLAMACIJE, PRIGOVORI
U želji da našim trenutnim i budućim korisnicima najma pružimo najbolju moguću uslugu i kvalitetu, rado ćemo odgovoriti na sve Vaše upite i kritike.
Ukoliko nam želite poslati prigovor ili upit, bit će potrebno da nam putem e-maila ili telefonski navedete Vaše ime i prezime, adresu, OIB i druge podatke poput broja računa, perioda najma vozila i slično. Na taj ćemo način moći provjeriti sve okolnosti i druge događaje koji su nastupili te Vam povratno odgovoriti.
NA KOJI NAČIN SE PODACI PRIKUPLJAJU?
Podaci se prikupljaju na sljedeće načine:
– Telefonski ili putem e-maila, a u svrhu rezervacije najma ili ugovaranja najma,
– Osobno, u poslovnici,
– Putem naše web stranice, prijavom na Newsletter,
– Putem privole potpisane kroz Ugovor o najmu vozila ili elektroničkim putem.
Ukoliko na našoj web stranici koristimo kolačiće, to će biti transparentno prikazano svim posjetiteljima iste.
KAKO ŠTITIMO OSOBNE PODATKE?
Zaštitu osobnih podataka provodimo putem odgovarajućih mjera tehničke i administrativne sigurnosti. Na taj način osiguravamo našim korisnicima sigurnost i zaštitu od neovlaštenog pristupa, korištenja, izmjene ili gubitka podataka.
Sigurnosne mjere se redovito kontroliraju i po potrebi prilagođavaju, a u skladu sa zakonima i napretkom tehnologije i našeg poslovanja.
DIJELE LI SE PODACI KORISNIKA I NA KOJI NAČIN?
Društvo Stefmark International d.o.o. će podijeliti osobne podatke pojedinaca u sljedećim situacijama:
– U svrhu ispunjenja zakonskih obveza (ukoliko smo u obvezi takvog postupanja od strane suda ili drugih nadležnih tijela, tijekom ili zbog potrebe vođenja kaznenih, prekršajnih, parničnih ili drugih postupaka),
– U svrhu zaštite prava, sigurnosti ili imovine društva Stefmark International d.o.o.,
– U drugim slučajevima za koje smo prethodno dobili privolu korisnika.
U svakom od navedenih slučajeva, društvo Stefmark International d.o.o. će izričito naglasiti trećim stranama zabranu korištenja osobnih podataka u bilo koje druge svrhe osim onih koje su nužne za izvršenje određenih postupaka ili pravnih poslova.
KOJI JE VREMENSKI PERIOD ZA ČUVANJE OSOBNIH PODATAKA?
Osobni podaci se čuvaju onoliko dugo koliko je potrebno da se isti koriste ili obrađuju u odgovarajuće svrhe, ili onoliko dugo koliko to nalažu propisi Republike Hrvatske.
U slučaju pokretanja postupka prisilne naplate ili za potrebe provođenja zakonskih mjera, osobni podaci će ostati sačuvani do završetka ili okončanja navedenih situacija, a u skladu s propisima kojima se uređuju obvezno-pravni odnosi.
PRAVA KORISNIKA
– Pravo na pristup osobnim podacima – korisnici imaju pravo pisanim putem ili osobno zatražiti informacije o njihovim osobnim podacima koji se obrađuju. Prije samog ostvarivanja prava na pristup tim podacima, potrebno je da se utvrdi identitet korisnika, tj. osobe koja je podnijela zahtjev za pristup osobnim podacima.
– Pravo na ispravak ili dopunu osobnih podataka – u slučaju pogrešnih ili nepotpunih osobnih podataka, korisnici imaju pravo pisanim putem ili osobno zatražiti ispravak ili dopunu istih, a putem dane izjave, također pod uvjetom da se prethodno utvrdio identitet korisnika, tj. osobe koja je podnijela zahtjev za ispravak ili dopunu podataka. Korisnici su obvezni obavijestiti društvo ukoliko je došlo do bitnih izmjena osobnih podataka (promjena prezimena, adrese stanovanja i slično).
– Pravo na brisanje osobnih podataka – ukoliko više ne postoje okolnosti ili razlozi za čuvanje osobnih podataka, takvi će podaci biti izbrisani, ako to nije protivno važećim propisima, to jest ako isti više nisu potrebni za postavljanje, ostvarivanje ili obranu pravnih zahtjeva.
– Pravo povlačenja privole u marketinške svrhe – korisnici imaju pravo u svakom trenutku opozvati prethodno danu privolu vezano za dostavu marketinških obavijesti.
– Pravo na podnošenje prigovora nadzornom tijelu – korisnici imaju pravo podnijeti prigovor pisanim putem ili osobno na adresu sjedišta društva, ili Agenciji za zaštitu osobnih podataka.